Garance Plus – Náhodné rozbití nebo krádež
Už se nikdy nebojte o svoje hodinky. S námi jsou v bezpečí!
-
Více než 95 % nahlášených událostí plníme ve prospěch zákazníka
-
Spoluúčast pouze 10 % z kupní ceny zboží
-
Služba se vztahuje na náhodné poškození nebo zničení věci a krádež.
Plné znění garančních podmínek naleznete ZDE
Jak nahlásit událost
Událost ohlásíte našim operátorům emailem, zaslaným na adresu info@brasty.cz.
V emailu prosím uveďte:
-
Číslo nákupního dokladu
-
Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
-
V případě odcizení výrobku:
-
Usnesení o odložení případu
-
Úřední Protokol, Výpověď, potvrzení o nahlášení od Policie ČR – nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.
Operátor Vás následně kontaktuje, domluvíte se na dalším postupu a na zaslání poškozeného zboží na naši centrálu.
Lhůta pro vyřízení počíná okamžikem předání poškozeného produktu nebo dodáním všech potřebných potvrzení od Policie ČR.
Jak probíhá vyřizování
Jedná-li se o poškození produktu, nejprve zajistíme kompletní diagnostiku v servisním centru. Pokud to povaha poškození umožňuje, navrhneme možnosti opravy a vyčíslíme náklady na opravu. Následně rozhodneme, zda je oprava produktu rentabilní nebo dojde k vyřízení události jiným způsobem.
Jak dlouho to trvá
Všechny ohlášené události vyřizujeme obratem, nejdéle však do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení nezbytných dokumentů od Policie ČR v případě odcizení.
Nevíte si rady? Napište nám